Kundecenter Kundecenter
Kontakt Kontakt

Kompetencer

God IT skabes ved at blande forretningsmæssige og teknologiske kompetencer, og hos DSI-NEXT besidder vi begge dele.


I denne sektion kan du få et overblik og læse nærmere om de enkelte kompetenceområder.

PRODUKTER

DSI-Next tilbyder en bred vifte af produkter til både offentlige og private virksomheder:

SharePoint

Tak for din henvendelse

Du hører fra os hurtigst muligt.


Flemming Jørgensen

Key Account Manager

Det starter med en snak
- Send os dine info her:
Det starter med en snak - Send os dine info her:

SharePoint workshops

Ønsker du at komme i gang - eller videre - med SharePoint, så din virksomhed udnytter alle SharePoints fordele i forhold til jeres daglige arbejdsrutiner? Så tilbyder vi seks forskellige workshops, som hver især går i dybden med et bestemt fokusområde, hvor vi både inspirerer jer og indtænker jeres forretning, og derved i fællesskab skitserer nogle løsninger som skaber værdi og passer til jeres nuværende arbejdsgange.

 

Hos DSI-NEXT ser vi SharePoint som en central samarbejdsplatform, der kan hjælpe en virksomheds medarbejdere til bedre samarbejde, mere struktur i arbejdsopgaverne og lettere adgang til relevant information. Vi er overbeviste om at SharePoint i rigtig mange sammenhænge bør være det centrale digitale omdrejningspunkt for det daglige arbejde, og ser nedenstående workshops som et godt udgangspunkt for at begynde at indløse dette potentiale.

Læs meget mere om de enkelte workshops herunder:

 

Generelt

Intro til SharePoint

Mange virksomheder anvender SharePoint til simple og ret isolerede opgaver som ek­sempelvis dokumentopbevaring og interne nyheder. Få kender de fantastiske mulig­heder for bl.a. samarbejde, workflows og kommunikation, og endnu færre udnytter mulighederne ordentligt.

I denne workshop får du et bredt overblik over den til­ gængelige funktionalitet i SharePoint, og vi foku­serer på, hvordan udvalgte områder kan skabe værdi for netop din organisation.

Download brochuren her.


Dokumenthåntering

Dokumenthåndtering i SharePoint

Mange bruger SharePoint til dokumentopbevaring - men kun få udnytter mulighederne for at samarbejde om dokumentskrivning og -håndtering ordentligt. Med bl.a. skabelonhåndtering, versions-styring, online redigering, tagning og review-processer i SharePoint blevet en fuld digital samarbejdsplatform, der sikrer, at alle arbejder i samme dokument, at du aldrig overskriver seneste version, og at du altid kan finde dine gamle dokumenter.

I denne workshop får du et fuldt overblik over al funktionalitet til dokumenthåndtering i SharePoint.

Download brochuren her.


SharePoint Governance

SharePoint Governance

Et af de centrale områder, som oftest bliver nedprioriteret ved introduktionen af SharePoint, er den forretningsorienterede governance. Gennemarbejdede og forankrede governance-processer sikrer det fornødne ledelsesmæssige og organisatoriske fokus, så jeres SharePoint-løsning understøtter virksomhedens mål, både i implementeringsforløbet og den efterfølgende drift. Resultatet er øget kvalitet, øget tilfredshed og højere effektivitet i organisationen.

Download brochuren her.


SharePoint Projektstyring

Projektstyring og eksternt samarbejde

Kun få udnytter for alvor SharePoints muligheder for struktur, overblik og opfølgning i deres projektstyring, og endnu færre er klar over at SharePoint kan etableres som en platform for digitalt projektsamarbejde, hvor også eksterne partnere inviteres ind efter behov på relevante projekter. Hermed skabes et effektivt digitalt samarbejdsværktøj, hvor der altid er styr på bl.a. dokumentversioner og hvor al projektinformation er samlet ét sted.

Download brochuren her.


SharePoint Search

Search i SharePoint

Et godt søgeværktøj er afgørende, når virksomheden samler alle vigtige informationer, dokumenter, politikker og lignende i en SharePoint-løsning. Alligevel er der mange, der ikke kender SharePoints omfattende søgemuligheder, og som mangler den grundlæggende viden for at implementere ordentlige og ensartede søge-løsninger.

Download brochuren her.


SharePoint Workflows

Workflows i SharePoint

Alt for få benytter SharePoint til at sætte strøm til deres arbejdsprocesser og dermed både effektivisere samt opnå bedre kvalitet og struktur i arbejdet. Mange kan således opnå store fordele ved at automatisere arbejdsgange, der gentages, og hvor der finder en eller flere godkendelser sted undervejs, eksempelvis ved ansættelser, indkøb og reviews.

Download brochuren her.



Microsoft Guld PartnerLeverandoer Logo Rgb 64X60