Kundecenter Kundecenter
Kontakt Kontakt

Kompetencer

God IT skabes ved at blande forretningsmæssige og teknologiske kompetencer, og hos DSI-NEXT besidder vi begge dele.


I denne sektion kan du få et overblik og læse nærmere om de enkelte kompetenceområder.

PRODUKTER

DSI-Next tilbyder en bred vifte af produkter til både offentlige og private virksomheder:

Support / Helpdesk

Er du eksisterende kunde og har brug for vores hjælp? Vælg venligst det korrekte område herunder og følg beskrivelsen.


Generelt dækker over support af alle vores leverancer, der ikke er relateret til SEPO eller TK2 - både på og uden for driftsaftaler.

Udfyld venligst formularen til højre med en så detaljeret beskrivelse af problemet som muligt. Hvis du ikke jævnligt får support bedes du tilføje din seneste kontaktperson.

Du er også velkommen til at skrive på nedenstående email, hvor du evt. kan vedhæfte et skærmbillede:

support@dsinext.dk

Du vil automatisk modtage en bekræftelse på din supporthenvendelse.

Udfylder du formularen herunder modtager du straks en bekræftelse

Vær klar til online hjælp

Vi benytter TeamViewer til at give dig den bedste online support. Har du ikke programmet så hent det, ved at klikke på dit styresystem.

Windows

Mac




SEPO Support dækker produkterne SEPO (sikker mail).

Vores dedikerede SEPO support-team har stor fokus på at alle systemer fungerer 24/7. Oplever du problemer på den ene eller anden måde, så kontakt dem pr. telefon eller mail.

Øverst til højre kan du se en driftstatus på SEPO systemerne, så du slipper for at rapportere kendte problemer.

Du kan som altid ringe direkte til vores support eller sende dem en mail på nedenstående oplysninger

support@sepo.dk

+45 7070 1190


Vær klar til online hjælp

Vi benytter TeamViewer til at give dig den bedste online support. Har du ikke programmet så hent det, ved at klikke på dit styresystem.

Windows

Mac



TK2 Support dækker tandplejesystemet TK2 samt alle tilhørende moduler.

Udfyld venligst formularen til højre hvis du har brug for bistand.
Alternativt er du også velkommen til at sende os en mail eller ringe til os:

support@dsinext.dk

+45 7027 4950

Telefonerne er åbne: Man til fre: 08:00 - 15.00

Udfylder du formularen herunder modtager du straks en bekræftelse

Vær klar til online hjælp

Vi benytter TeamViewer til at give dig den bedste online support. Har du ikke programmet så hent det, ved at klikke på dit styresystem.

Windows

Mac






Microsoft Guld PartnerLeverandoer Logo Rgb 64X60